Po zakończeniu kluczowych inwestycji, wdrożeniu innowacyjnej technologii produkcji okien oraz strategii marki, firma OKNA DEBOW wchodzi w nowy etap swojego rozwoju.

Minione 2 lata były okresem ciężkiej pracy reorganizacyjnej oraz kosztownych inwestycji, których celem była „ucieczka do przodu” i wejście na nowy poziom konkurencyjności. Branża stolarki otworowej w Polsce przechodzi obecnie metamorfozę i wielu producentów zastanawia się nad zmianami swojego sposobu działania. Ten etap firma OKNA DEBOW ma już za sobą. Z satysfakcją należy stwierdzić, że wprowadzone zmiany otworzyły przed nią szerokie możliwości zdobycia pozycji regionalnego lidera w zakresie produkcji okien klasy premium.

Nowa hala i 2 zautomatyzowane linie produkcyjne

Kluczową zmianą jaka nastąpiła w firmie było oddanie do użytku nowej hali produkcyjnej. Od czerwca 2019 roku uruchomiono na niej produkcję okien, które wykonywane są obecnie na dwóch zupełnie nowych liniach produkcyjnych. Największymi atutami są teraz: prezycja uzyskiwana dzięki automatyzacji oraz wzrost szybkość produkcji okien. Stosowana technologia V-Perfect pozwala osiągnąć najwyższą jakość w zakresie obróbki i łączenia elementów konstrukcyjnych wytwarzanych okien. Perfekcyjnie połączone naroża okien PVC umożliwiają zastosowanie okleinowania folią lub fornirem a nawet wykonywanie indywidualnie zaprojektowanych nakładek aluminiowych. Technologia V-PERFECT pozwala uzyskać produkty o wyjątkowej estetyce, co stanowić ma o przewadze konkurencyjnej firmy Okna Debow w regionie Polskie południowo-wschodniej.

Nowe logo i nowa strategia marki OKNA DEBOW

Zmiany w organizacji procesu produkcji nie zawsze są dostrzegane od razu przez potencjalnych klientów. Dlatego też firma OKNA DEBOW zdecydowała się na opracowanie zupełnie nowej strategii dla swojej marki, która zawiera koncepcję szerokozakrojonych działań z zakresu komunikacji marketingowej. Jedna z najbardziej widocznych zmian dotyczy logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Nowy znak graficzny jest bardziej wyrazisty od poprzedniej wersji. Jego konstrukcja i kolorystyka dostosowane są do założeń zawartych w strategii marki, której hasłem firmowym jest obecnie: „Nowe spojrzenie na komfort”. Flagowymi produktami firmy są okna klasy premium i to im poświęcono najwięcej uwagi w opracowanych katalogach, ulotkach oraz treściach zamieszczonych na nowej witrynie internetowej firmy – oknadebow.pl. Opracowanie strategii marki powierzono agencji komunikacji marketingowej One Voice.

Wyzwania na przyszłość

Aktualnie firma skupia się na rozwoju sieci dystrybucji na terenie Polski, Niemiec, Austrii i Włoch, opartej na franczyzowej współpracy z regionalnymi dystrybutorami okien, drzwi i innych produktów oferowanych pod marką OKNA DEBOW. Ze względu na wyjątkowy charakter oferty, która wyróżnia się jakością, dobór partnerów rynkowych ma charakter selektywny. Wejście do segmentu premium wymaga bowiem oprócz wysokiej jakości produktu również adekwatnego poziomu prezentacji oferty i obsługi klienta.

Kontakt dla mediów:
Barbara Tałanda
tel. 795 949 030
media@oknadebow.pl